سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
  • لغو امتياز تنباكو به فتواي آيت الله ميرزا حسن شيرازي، 1270 هـ ش
6 ذو القعدة 1445
    Monday 13 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      دوشنبه ۲۴ ارديبهشت

      مگر که لطف ساربان رساندم به منزلم

      شعری از

      مینا

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ۲۰:۴۱ شماره ثبت ۲۹۰۸۱
        بازدید : ۵۱۵   |    نظرات : ۴۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مینا
      آخرین اشعار ناب مینا

      چشم سیاه دلــبرم ، چه ها نموده با دلـم
       ببین که بی هوای اوکنون چه گشته حاصلم  
      .
       کنون ز مروه دلم ، قصد صـــفا نموده ام
       مگرکه لــطف ساربان ،رساندم به مـنزلم  
      .
       امید زنـــده بودنم ، بهانـه ی سرودنـم
       خزان عمرمن ببین  دمی که از تو غــافلم
      .
        ماهیم  و بدون آب ، فـتاده ام در تب و تاب
       به دست حسرتی کنون، دل به هوای ساحلم
      .
       یوســفم و به راه تو به چاه بی قراری ام
       مگر که چشم تو کند ، نظر به حل مشـکلم
      .
      امــید زندگانــیم   ، بیاکه زنده ماندنم
       به بودنت میـسر و بدون تو ، چه باطــلم
      .
        مرا بدون  یوسفم ،چه حاجتی به پیرهن
       اگر به دیده ترم  ، نبــینمت مقــابلم
      .
       گوشه ی چشم اگر کنی نظربه خاک سرد دل
      می دمداز  نگاه تو ، ز  مقـدمت گُل ازگِلـم  
      .
       به دیدگان منـــتظر ز سال ها سرودنم
       بگو به غیرحسرتم ،کنون چه مانده حاصلم
      .
      بیا ببین که سال ها ز درد  انتـــتظارها  
       چشم سیـاه دلبرم چه ها نمـوده با دلم
       
      =====
      رومینا

      باسلام خدمت مدیریت محترم سایت ناب و شما گرامیان و سپاس وافر محضر استاد دلجویی بزرگوار
      بخاطر ویرایش نهایی

       
      ۱۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0