سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
    29 شوال 1445
      Tuesday 7 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۸ ارديبهشت

        شب مستی شبِ سرد خرابات.

        شعری از

        آرزو محمدی

        از دفتر ساقی نامه نوع شعر نیمائی

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۴۷ شماره ثبت ۲۸۴۱۳
          بازدید : ۲۱۶۶   |    نظرات : ۲۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر آرزو محمدی

        اينک چه مست و مستورم
        از باديه سرد
        از ظلم و جنگ
        از آه و رنج
        از کشکول و بنگ
        به دورم امشب
        شب مستي که داند چيست امشب
        شب اعدام حق است امشب
        شب طوفان عشق است امشب
        شب مکتوب در دفتر عشق
        شب سبز و سفيد و سرخ است امشب
        شب مرگ فقير سر گشاده
        شب بيداد من در کنج خانه
        شب آرام
        شب دور از خرافات
        شب مستي
        شب سرد خرابات
        چه اينک سر گشاده سر بدادم
        هر آن چيزي که در سر ميفشارم
        که حاشا،گر که روزي برکنند سر
        ببينند در خيالم جان بدادم
        هواي سر امشب،چه سوزي ست
        همان سوز زمستان گذشته
        همان سوز يادآور درد
        همان سوز سرو سبز،سر گذشته
        عجب اقبال شومي است اي داد
        گمانم آسمان ناله همي داد
        جواب آسمان چيست اين بار
        همان ناله سرد مرغ بيدار
        دگر مستي ز سوز اين سرما
        پريد و سرد گشتم بحالم
        خروش آمد که ساعتي چند
        ز سوز سرما
        در کنج خانه
        جان بدادم.!
        ۸
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        ابراهیم صفری (ساقی)
        پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۰۳
        اینک چه مست و مستورم
        از بادیه سرد

        سلام بانو محمدی
        درودهای بیکران برشما
        زیبا قلم زده اید
        محمدعلی جعفریان(عاشق)
        پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۴۲
        سلام


        ذهن شاعرانه ای دارید زبانتان بین کلاسک و جدید و قالب شعرتان بین نیمایی و سایر قالبها سر گردانست

        به ما سری بزنید

        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0