سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
  • روز ملي خليج فارس
  • آغاز عمليات بيت المقدس، 1361 هـ‌.ش
21 شوال 1445
  • فتح اندلس به دست مسلمانان، 92 هـ ق
Monday 29 Apr 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

    فرشته ی اسفندی

    شعری از

    آنا پورتقی

    از دفتر میلاد اندیشه نوع شعر سپید

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ۰۹:۰۴ شماره ثبت ۲۳۸۶۲
      بازدید : ۹۵۱   |    نظرات : ۱۶۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    مرا در رویامجسم آن سالی

    که ماه و سال و ساعت ها گذشته است

    همان سالی هزار و سیصد و چهل واندی بودی

    همان ماهی که آخر بود از زمستان

    همان اسفندی که شد اسپندو کردت از چشم تیره دلان دور

    همان آنی که من بی خبرم سیر میکردم در ملکوت

    و جوانه عشقت میکرد در دلم طلوع

    همان روزی که شش روز پشتش بودند وبود هفتم

    در آن سوز سرما، برف و بوران، طاق دوران

    شد فرشته ای نازل

    به گرمای خورشید تابان

    همان که من به پاس داشتنش 

    برای ثانیه به ثانیه ی عمرم بدهکارم به خدا

    هزاران تشکر...

     

    پ.ن.

     

    روزی که به دنیا آمدی 

    یه نفر بودی برای یک نفر

    اما حالا 

    یک دنیا هستی

    برای من

     

    استاد صحاف مهربانم 7 اسفندسالروز تولدتان مبارک باد...

    ۰
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0