سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 29 ارديبهشت 1403
    11 ذو القعدة 1445
    • ولادت حضرت امام رضا عليه السلام، 148 هـ ق
    Saturday 18 May 2024
    • روز جهاني موزه و ميراث فرهنگي
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    شنبه ۲۹ ارديبهشت

    روایت تلخ

    شعری از

    وجیهه سادات سیدی

    از دفتر یاقدوس نوع شعر دلنوشته

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ۲۳:۵۵ شماره ثبت ۲۲۲۷۰
      بازدید : ۴۵۰   |    نظرات : ۶۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر وجیهه سادات سیدی

    بسم الرب الحق

    روایت تلخ

     

    چه اسان غرق میشویم

    در اعماق هیاهو های پوچ

    وچه تلخ روایت

    صید بی رحمانه

    در نتیجه نابینایی ما

    در هجمه ی شیرین خواب ها

    که فقط رویایی بیش نبود

    خود را به کوری زدیم

    میدیدیم حقیقت چیز دیگریست ا

    ماااا

    چشم بستیم

    دهان بستیم

    گوش بستیم

    حتی اندیشه بستیم

    به شیرین رویایی نامعلوم بسنده کردیم

    اکنون صید شده در حال مردنیم

     

    در بن بست افکارمان سنگ دل میشویم

    وچه زیبا

     

    هنگام که دریای تو را برای غرق شدن انتخاب میکردیم

    باتمام وجود به عمق عشقت پناه میبردیم

    که آن اوج شیرینی بود

     

    نه راه تلخی که ما بر اساس محاصره رویاهای پوچ پیش گرفتیم ...

     

     

    (رب ادخلنی فی لجه بهر احدیتک ... و طمطام یم وحدانیتک ... )

    فراز اول دعای سیفی صغیر

     

    ابتدا عذر میخوام از همه شما دوستان بدلیل غیبت طولانی که داشتم

    خیلی دوست دارم با نقدهای شما عزیزان  این شعرو که در شرایط خاصی گفتم و برام خیلی باارزشه زیباتر بشه

    پس لطفا  نقد کنید  تا اگر اشکالی داره متوجه بشم و  اصلاحش کنم

    ممنون اگه بهم کمک کنید

    التماس دعا یاعلی

    ۰
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0