سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 29 ارديبهشت 1403
    11 ذو القعدة 1445
    • ولادت حضرت امام رضا عليه السلام، 148 هـ ق
    Saturday 18 May 2024
    • روز جهاني موزه و ميراث فرهنگي
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    شنبه ۲۹ ارديبهشت

    دلتنگی...

    شعری از

    مهدی خدایی (آیدین)

    از دفتر حرفهایی از سکوت... نوع شعر سپید

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ ۱۹:۲۳ شماره ثبت ۱۸۴۵۶
      بازدید : ۷۱۹   |    نظرات : ۵۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    ساختار حبابی

    زود متلاشی می شود...

    _________
    سرما در انتظار

    پرستوی تنبل...

    _______
    تمام سلطنت ماه

    با  یک نگاه پگاه

    نقش بر آب می شود...


    ___________

    گاهی دورترین نقطه

    فاصله چند سانتی است


    ___________

    مدرسه باز شد

    و کودک بی کفش

    گریست...

    ________
    زیبا می شود
    چشمانت
    آن هنگام که موج را تماشا می کنی
    و زیباتر می شود
    موقع تماشای
    غرق شدن من...!

    ____________
    شاعر سپید

    شعر سیاه

    نوشت...


    ____________

    دستم را تکان دادم

    به تاکسی ها

    اتوبوسها

    کسی دل سیاهم را سوار نکرد

    اشکم جاری شد

    اما

     تو خندی

    و تازه فهمیدم

    تو سوگوار لحظه هایم بودی

    و من دلتنگ تو...

    ____________

    غربال کردی

    تمام من.

    تنها

    دلم رد نشد ...

    ___________
    پی نوشت:

     

    خدا می داند

     زمستان کی خواهد رسید

    نه تقویم کنار طاقچه...

    ...

    آشفته می نویسم

    تند تند

    در اتوبوس منتهی به خانه تو،

    ،

    دوستت دارم ...

    (یادگاری از دفتری که پاره شد)

    ۰
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0