سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 5 خرداد 1403
    18 ذو القعدة 1445
      Saturday 25 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۵ خرداد

        بلبل وزوز می کند...

        شعری از

        مهدی خدایی (آیدین)

        از دفتر حرفهایی از سکوت... نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۲ ۲۰:۳۶ شماره ثبت ۱۷۷۰۲
          بازدید : ۸۱۵   |    نظرات : ۱۰۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        کسی که مفهموم

        قرینه را نمی داند

        پشت به آینه می ایستد...

        ______

        تا خیس نشوی

        ارزش چتر را نخواهی فهمید.

        _______

        زیبا نیست

        غروب

        ساحل سنگلاخ !

        ___________

        کودکی  در بستان

        اشک می ریزد

        برای  پوست هندوانه...

        __________

        نمی هراسد

        گربه گرسنه ،

        از سگ ولگرد...

        __________

        ببری که

        به فکر خوردن غدای لاشخورهاست

        گربه ای بیش نیست...

        ___________

        چراغ نفتی

        خورشید می شود

        در شب...

        __________

        کسی که با وجود

          دیدن رعد و برق

        باران را منکر شد،

        محکوم به تشنگی است...

        ____________

        گفت بسم الله

        و شروع کرد

        به باز کردن گاوصندوق !

        ___________

        جغد شوم !

        دعا می کند ،

        پیر زن،

         سنگ می زند !

        _________

        خورشید

        غرق بوسه می کند

        دستان

        درخت کهنسال

        __________

        سیاهی

         زیبا می کند نقاشی

        اما سفیدی

         تشویق می شود !...

        __________

        بلبل وزوز می کند

        در گوش گل

        تا بنوشد شهد...

        ___________

        فایده ای ندارد

        چرخ کمکی برای

        کودک ترسو...

        ________

        پی نوشت:

        تحلیل شما از صفر چیست؟

         

         

         

         

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0