سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 1 خرداد 1403
  • روز بهره‌وري و بهينه‌سازي مصرف
  • روز بزرگداشت ملاصدرا، صدرالمتألهين
  • آغاز محاصرة اقتصادي جمهوري اسلامي ايران توسط آمريكا، 1359 هـ ش
14 ذو القعدة 1445
    Tuesday 21 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      سه شنبه ۱ خرداد

      آوار

      شعری از

      علیرضا امیرخیزی

      از دفتر اشکی از رگ نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ ۱۳:۲۵ شماره ثبت ۱۶۷۷۵
        بازدید : ۱۰۰۵   |    نظرات : ۲۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      هنوز... نفس میکشم ! هنوز می فهمم ! سیاه ... سرد .... و خاموش ! و مغزی که هنوز.... می تپد ! پلکِ سنگین ... دستِ بی حرکت و قلبی که هنوز .... می چکد ! چشمانِ بسته ام را رو به رویای بوسه می گشایم ! و دستانِ شکسته را در احساسِ آغوشی تنگ ... می بندم ! فریادِ ساکتم را فقط نیازِ تو می شنود ... و خنده ی خاموشم ... تنها به خشکیِ یک لبخند ... بر خاکِ سرد فسیل میشود ! وخاطره ی دورِ عشقِ جاویدی که با رویاهایم می آمیزد ... برخیز ! حیاتِ بی نشان ... بر خیز ! ببین که نگاهها تو را میپایند به زیرِ خاک ! و سگی در انتظارِ بوی تو ست ! بگذار.... بوی صدای نگاهِ تو باشد برای عشق ! و بشنو! آهنگ تپیدنِ بیل در مغزِ استخوان ... که بگوشِ ریتمِ سازِ رَگِ تو ... به خموشی نشسته کنون ! ولیک ... صف بسته ست ... هر دانه از این خاکِ پر شده در حلقم .... تا به انتهای آرزو ! زیرا آنان نگاهبانانِ مرگ من هستند ! و این آوار ... آغاز انتقالِ من است ... تا به بیکرانِ عشق ! 1391/5/27 * تقدیم به همه ی کشته شدگان و زیر آوار ماندگان زلزله یک سال پیش آذربایجانشرقی در روستاهای اهر و هریس و ورزقان که آوای دلخراش بازماندگانشان ، به رساترین شکل ممکن در اراده افتخار آمیز مردم شریف تبریز و دیگر شهرهای آذربایجان به شکل بیسابقه ترین کمکهای مردمی انعکاس یافت !
      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0