جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر مهدی قربانی (ققنوس)
آخرین اشعار ناب مهدی قربانی (ققنوس)
|
نگاهم کن
چگونه بر زمین افتاده ام شیدا
چو مجنونی که بر دل می نگارد عشق یک لیلا
گرفتارم به دردی که ندارد راه درمانی به دنیا
ندارم تاب این احساس جان فرسا
که قلبم می تپد
و روحم می گریزد ازبدن هر لحظه هرجا
میان کوچه های بی قراری
شدم دیوانه ای از خود فراری
دلم گاهی هوای پر گرفتن
و گاهی غصه را از سر گرفتن
و دیگر لحظه ای آرام تنها
به شانه می نهد سنگین سر را
کمی باران چشم و هق هق جان
ندارم تا شوم زین درد آرام
زبس باریدم از درد فراغت
ندانم در کجا گیرم سراغت
19/20/4/92
=============================
سلام نام خداست و سلام و علیکم یعنی خدا با شماست...
چه خوب است که آدمی در همه کس خدا را ببیند .....!!!!!!!!!!
حاج اسماعیل دولابی رضوان الله علیه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.