جمعه ۱۱ آبان
سرزمین رویاها شعری از زهره زاهدی
از دفتر سودای خیال نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ۰۲:۳۱ شماره ثبت ۱۴۸۷۱
بازدید : ۵۸۳ | نظرات : ۵۹
|
آخرین اشعار ناب زهره زاهدی
|
شب از راه می رسد
دوباره،
همراه می شوم با جادوگر خواب
در سفری به سرزمین رویاها
آنجا همه چیز زیباست
صورتکها به کنار
لبخندها آشکار
بوی دلپذیر محبت پیچیده در هوا
غصًه ،
پربسته در قفس
در حسرت جولان
مانده بر طاقچه ای در کنج فراموشی
سلطانی مهربان
با خادمانی مهربانتر،
سهم عدالت در ترازوی اخلاص را هدیه می کنند
به تماشای این شگفتی،می نشینم ساعاتی چند...
در وداعی ناگزیر بازمی گردم به صبح
به دنیای تردید و بی مهری
و بی صبرانه تا فرا رسیدن شب و سفری دیگر
ثانیه ها را سپری می کنم...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.