جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر مهدی قربانی (ققنوس)
آخرین اشعار ناب مهدی قربانی (ققنوس)
|
مرا امشب خبر دادند که دیگر تو نمی آیی
میان کوچه های دل امیدی تازه می خواهی
مرا در خود فرو بردست سکوتی خسته از یادت
نشستم بر سر کوئی که دیگرتو نمی آیی
من امشب تا سحر بیدار بیادت ارزو کردم
تو شاید خفته ای امشب به بالینم نمی آیی؟
میان زخم دست و دل کدامین را کنم بونه
چه درمانی کنم دل را تو وقتی که نمی آیی
هزاران بونه گفتم من برای این دل خسته
که ارامش کنم شاید اگر گوئی نمی آیی
دلم امشب بیاد خندهای تو اسیر درد اندوه است
من اینجا در خودم مردم تو می گویی نمی آیی
ببار امشب تو ای باران دلم در اتش درد است
خموشم کن خدای من اجل تا کی نمی آیی؟
با سپاس و تشکر از دوستان و ارزوی روز افزون برای تک تک عزیزان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.