سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      خواب دیشب

      شعری از

      آروین محمدی

      از دفتر شعرناب نوع شعر موج نو

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۲۵ شماره ثبت ۱۲۶۷۷۲
        بازدید : ۳۹۹   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر آروین محمدی

      صدای ارسالی شاعر:
       
      مگر هست در این دنیا... 
      از خواب عجیب تر چیزی؟ 
      دیشب منُ توُ دختر سه ساله مان... 
      در آشیانه ی رویاییِ امنی... 
      شیفته هم بودیم! 
      امروز من... 
      با فکر توُ فرزند سه ساله ای 
      به اسم عقده نداشتنت... 
      در آوارگی تنُ عشقُ هوس... 
      دائم بر سر هم می کوبیم! 
       
       
       
      [ نارین هه ی... لای لای !] 
       
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      شاهزاده خانوم
      دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ۱۶:۰۷
      سلام پسر خوب.. خندانک
      دغدغه مند بودنت ستودنی ست.. خندانک
      ولی پسرم چرا نمی تونم بند آخر.. دو خط اولین شعرتو درک کنم.. گنگ نوشتی.. خندانک
      به اسم عقده نداشتن رو نفهمیدم چیه.. خندانک
      کلیت شعرو متوجه شدم ولی ..
      یه چیزی هم بگم؟ خندانک
      یواش یواش با آرایه ها آشتی کن.. خندانک
      روز پر خیر و برکتی داشته باشید خندانک
      آروین محمدی
      آروین محمدی
      دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ۱۸:۱۰
      سلام شاهزاده خانوم عزیز.... ممنون که وقت گذاشتین...
      عقده ی نداشتن تو منظورم هست...
      سبکم همینه... این همه شاعر از آرایه استفاده می کنن یک نفر نکنه...
      سپاس 🌼🌼🙏🙏🙏💐💐💐💐
      ارسال پاسخ
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ۲۱:۴۳
      به زیبایی سروده های قبلی نیست خندانک
      م فریاد(محمدرضا زارع)
      دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ۱۹:۳۵
      درود و آفرین بر شما🌹
      موج احساسی که می‌رسه به مخاطب🌹

      دریای دلتون آرام🌹
      علی نظری سرمازه
      دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ۱۹:۴۰
      درود
      زیباست
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0