مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
جمعه ۱۱ آبان
پری خوب قصه ها شعری از محمد خوش بین
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۹ تير ۱۴۰۲ ۰۴:۳۸ شماره ثبت ۱۲۱۵۳۳
بازدید : ۸۶۷ | نظرات : ۲۰
آخرین اشعار ناب محمد خوش بین
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
از مسیر کوچه ها گرگ خطر گرفت ترا
پری خوب قصه ها یک دردسر گرفت ترا
طلسم یک زن سیاه با ورد جادوی سیاه
پر از نفرت و کینه ها از پشت در گرفت ترا
برف سرازیر شده از آخر ماه بهمنی
جوخه جوخه دروغ های کلاغ خبر گرفت ترا
و غمت شبیه به دو تا گرگ بره نادیده است
کمین نموده در شبی از پشت سر گرفت ترا
چقدر روز و شبم پر از هیجان شعر گفتن ست
ببخش خراب بود و اگر که مختصر گرفت ترا
نقدها و نظرات
درود استاد گرامی سپاسگزارم از حضورتان 🌹🌹🌹
درود استاد خوشرو سپاس از حضورتان🌹🌹🌹
درود استاد عزیز سپاسگزارم از لطف حضورتان 🌹🌹🌹
سپاسگزارم جناب کاظمی لطف دارید 🌹🌹🌹🌹
دلتان همیشه شاد و سر زنده باشه استاد عزیزم لطف دارید 🌹🌹🌹
درود بانو تیرداد سپاسگزارم از حضورتان 🌹🌹🌹
درود استاد عزیز سپاس از حضورتان🌹🌹🌹
درود بانو زند سپاسگزارم از حضورتان🌹🌹🌹
درود جناب اکرمی لطف دارید 🌹🌹🌹
درود بانو سمیعی هنوز در بدیهیات شعر هم در آغاز راهم سپاس از نظر لطف شما 🌹🌹🌹
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.