سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 5 خرداد 1403
    18 ذو القعدة 1445
      Saturday 25 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۵ خرداد

        پهلوان تاریخ

        شعری از

        محمدشفیع دریانورد

        از دفتر دریا نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲ تير ۱۴۰۲ ۱۱:۱۴ شماره ثبت ۱۲۱۳۵۲
          بازدید : ۱۶۲   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمدشفیع دریانورد
        آخرین اشعار ناب محمدشفیع دریانورد

        تو خود را سرباز صفر ولایت خواندی
        در کلام و عمل مطیع امر ولی بودی
        زمان سان ، دست به سینه ارادت داشتی
        هنگام نصب ذوالفقار ، نگاه به پایین دوختی
        تو مالک ، علی زمانه بودی
        درون قلب امت اسلام خانه ساختی
        تو خود اطلس نامه جنگ های ایرانی
        تو سردارقهرمان و پهلوان تاریخ ایرانی
        نام تو زلزله ای بود بر جان استکبار جهانی
        ایده هایت ، نقشه دشمن بر آب می کرد جاری
        دشمن ها طاقت بودن تو را نداشتن ای سردار ایرانی
        آذرخش کبود اجرا کردند برایت ای قهرمان ایرانی
        تو نوری بودی که از قنات ملک ، آغاز به درخشیدن نمودی
        ۱۳ دی در سحرگاه عراق همچون خورشید عالم گیر درخشیدی
        شمر زمانه نمی دانست خون حاج قاسم سلیمانی
        می رویاند میلیون ها حاج قاسم سلیمانی
        به ساحت پاک روح شهدای ایرانی
        بخوانیم فاتحه ای بر ساحت مقدس حاج قاسم سلیمانی
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        سیاوش آزاد
        شنبه ۳ تير ۱۴۰۲ ۰۸:۵۳
        سلام
        روحشان متعالی باد
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        شنبه ۳ تير ۱۴۰۲ ۱۷:۱۵
        درود بر شما خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0