جمعه ۱۱ آبان
بخاطر یه مشت دلار شعری از الیاس محمودی نیا
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ۰۳:۱۰ شماره ثبت ۱۲۰۷۳۱
بازدید : ۱۴۰ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر الیاس محمودی نیا
آخرین اشعار ناب الیاس محمودی نیا
|
بخاطره یه مشت دلار،ماریسونت رو نفروش
لعنت به من لعنت به تو، لعنت به این اسب چموش
لعنت به اون دروازه ای که رو به مشرق وا میشد
لعنت به این طلوع صبح،به این غزل کش خموش
تنهاترین مسافرِ مجاورِ تو بودمو
نه دیدی و نه فهمیدی، سلام نفهم من برو
خدا نگهدار تو که تجسمِ نوستالژیه یه بغض نیمه کار شدی
با حس زندگی، با عشق، اوندی و یه دار شدی
خداحافظ صدای بم، خدا حافظ فیلم کثیف
صداقتِ شبگریه ساکت توی غار شدی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما ممنون از توجه تون | |
|
سپاسگزارم | |
|
درود بر شما و ممنون از نظرتون به نظر من هر ترانه ای مثل یک گیاه هست که در یک لحظه و با یک حال و هوای خاص بوجود میاد به شخصه هیچوقت ترانه هامو هرس نمیکنم حتی اگه نافرم و بی معنا باشن و معمولا هر کاری که میسازم بیشتر از چند دقیقه زمان نمیبره و اعتقادی به ویرایش و دستکاری مجدد ندارم . | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیبابود