جمعه ۱۱ آبان
رفیق منطقی شعری از الیاس محمودی نیا
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ ۰۴:۱۶ شماره ثبت ۱۲۰۵۵۶
بازدید : ۱۰۲ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر الیاس محمودی نیا
آخرین اشعار ناب الیاس محمودی نیا
|
ببین از گریه داغونم
ببین با بغض هم خونه ام
تو رفتی بی هوا دیروز
ولی من با تو میمونم
هنوزم تو زمستونها
به آغوشم تو جون میدی
به چشم داغ تابستون
تو گرما رو نشون میدی
تنت فواره شوقه
تو خواب تختِ تنهایی
مث گنجشکهای خیس
تو معصومی تو زیبایی
تو رفتی تا ببخشی جون
به اونی که نمیشناسی
یه عمر همبسترت بودم
تو آغوش کی میخوابی ؟
کجا باشم که یاد تو
نباشه وسوسه ات گم شه؟
رفیق منطقی قلبت ،
پر از زخمهای مردم شه
دوتا خط موازی با سکوت گرد بی معنا
تو و عشقت، من و عقلم، دوتا دیوانه تنها
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.