جمعه ۱۱ آبان
خداحافظ شعری از الیاس محمودی نیا
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ ۰۱:۴۹ شماره ثبت ۱۲۰۴۶۱
بازدید : ۱۵۵ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر الیاس محمودی نیا
آخرین اشعار ناب الیاس محمودی نیا
|
تمومه این سفر امروز
همینجاست آخرین ایستگات
همین لحظه، همین الان
خدا حافظ، خدا همرات
خداحافظ بدون حرف
بدون بحث و انگیزه
برو راحت عزیز دل
دلم یخبسته پائیزه
خداحافظ، دلم تنگه
واسه شبگریه بی تکرار
پر از بغضه نگاه تو
خداحافظ فقط یکبار
دلم از گریه مالامال
تنم محکوم این لحظه است
میدونم باورش سخته
ولی جون دلم هرزه است
تو استفراغ عشق تو
دلم آشوبه آشوبه
یکی بی وقفه پشت هم
در قلبت رو میکوبه
برو که موندنت مرگه
حقیره عشق و احساست
نمیخوام بشنوم حرفی
خداحافظ،خدا حافظ
|
نقدها و نظرات
|
تشکر و درود بر شما | |
|
درود بر شما | |
|
درود بر شما سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم | |
|
درود بر شما و تشکر از لطفتون موفق باشید | |
|
متشکرم خانم | |
|
ممنونم | |
|
سپاس از توجه شما | |
|
درود بر لطف شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.