جمعه ۱۱ آبان
محبت شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ ۱۰:۰۸ شماره ثبت ۱۱۳۴۲۲
بازدید : ۱۶۱ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
هیچ داروایی
بهترازمحبت وجود ندارد
از محبت گرگ اهو میشود
از محبت باز طیهو میشود
از محبت عشق برپا میشود
از محبت قطره دریامیشود
سلام را باسلام جواب دهید
کینه را با گذشت جوابدهید
لب خند باخنده جواب دهیید
گناه رابا گذشت جواب دهید
بی ادبیرابامحبت جواب دهید
دشمن رابادوستی جواب دهید
نامردی رابامردی جواب دهید
ازخودصبوری ادب نشان دهید
دروغ راباراستی جواب دهید
همیشه خدارا شاهدقرار دهید
هرچه باهرکس کنی برتوهمان
میگذرد
قدراین لظه بدان چرخ زمان میگذرد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جهان متحیر از نهضت اربعین انگشت به دهان گرفته
و شیعه را تحسین میکند
"خوشا دردی!که درمانش حسین(ع)است
خوشا راهی! که پایانش حسین(ع) است"
اربعین حسینی تسلیت باد