سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 26 خرداد 1403
  • شهادت سربازان دلير اسلام: بخارايي، اماني، صفار هرندي و نيك نژاد، 1344 هـ ش
9 ذو الحجة 1445
  • روز عرفه - روز نيايش
Saturday 15 Jun 2024
    مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

    شنبه ۲۶ خرداد

    وکیل

    شعری از

    زهرا عابدی (دختر پاییز )

    از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ ۱۶:۰۱ شماره ثبت ۱۰۸۸۹۳
      بازدید : ۱۱۸   |    نظرات : ۳

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر زهرا عابدی (دختر پاییز )
    آخرین اشعار ناب زهرا عابدی (دختر پاییز )

    وکیل عاشق راسخی ست 
    که اعتماد به چشم هایش
    تکیه گاهی ست برای 
    بی پناهی مظلومان .
    در محاکمه ی
    زخم هایِ دنیا 
    سرسخت پایِ عدالت می ایستد
    او سعی می کند 
    دل هایِ مه گرفته را 
    به دیدن رنگین کمان 
    خوشبختی دعوت کند .
    سوگند یاد می کند 
    به دوستی،انسانیت
    و، وجدانی که درد مردم را
    به دوش بکشد.
    #زهرا_عابدی ( دختر_پاییز)
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ۱۹:۴۶
    درود بانو
    جالب و زیبا بود خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ۰۹:۲۱
    بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
    شاعردانا
    سرودی
    شعر های ناب
    روشن کردی
    دل را چون آفتاب
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    روح اله سلیمی ناحیه
    يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ۱۰:۳۹
    درود بر شما
    زیبا بود⁦👏🏼⁩⁦👏🏼⁩🍀🍀🌺🌺🌺
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0