جمعه ۱۱ آبان
تنت آویشن شیراز شعری از بهروز رحمتی (سکوت شب)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ ۱۶:۲۳ شماره ثبت ۱۰۴۲۱۳
بازدید : ۱۹۲ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر بهروز رحمتی (سکوت شب)
آخرین اشعار ناب بهروز رحمتی (سکوت شب)
|
به لبخندت دچارم کـن گرفتاری تو خـــوب است
تب عشقی و بی درمان و بیماری تو خـوب است
صــد و ده سال میخواهــم طلوعـت را ببینم باز
بتاب از مشرق تختم که تکراری تو خــوب اسـت
بخواب آرامــــش جانــــم به روی بالشم تا صبح
سحر مست نگاهم کن که بیداری تو خوب است
دو تا دستــــم میان ارتش مــــوهای خـــرماییت
رژه رفتـــن و سربازی اجباری تو خــــوب اســت
تنــــت آویشن شیـــراز و بابــــونه ، لبـــت پونـــه
پر از آرامشــــی ، دکّانِ عطاری تو خـــــوب است
نمیخـــواهــــــم رها باشــــــم شبیـــه بادبادک ها
گره خـــوردم به پای تو گرفتاری تو خــوب است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
پر احساس