دنیا فقــــط با مــــــن ببیـــــن ناسازگاری مـــــــیکند...
هــــر وقت دلتنگــــم تو را از مـــن فراری مـــــی کند...
تقـدیر ما شاید کمـــــی با هــــم مـــوازی بوده است...
تا درس ها پس مـــی دهــم آمــــوزگاری میکــــــــند...
از تــــرس این که گم شود در خـود فقط لــرزیده ام...
چشـــمان او بـــی حـوصله ، لــرزه نگاری مـــــیکـند...
تا این زمستان بگذرد یک شاخه از تو کافــــی اسـت...
گاهـی فقط یک شاخه گل دل را بهاری مـــــــی کــند...
بعد از تو شاید صد دفعه من توبه کـردم او شــکست...
هر بار این دل صـــحبت از آن زهـر ماری مــــــی کند...
بعد از شراب بوســـه ات آنقــــدر درگــــیرت شـــــدم...
هـــر ساعتــــی دور از تو دل حــــس خــــماری میکند...
رمال کولــــی گــفته در پیشانی ام عشـــق تـو نیست...
باور نکــــردم طالعـــــــم قانـــون گـــذاری میکــــــــند...
با اینکه مــــی دانم دلـــــت مایل نمـــیگردد کــــــمی...
قلبـــم برای دیدنــــــت لحــــظه شـــماری مــــی کـــند...
بسیار زیبا و دلنشین بود