جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر جواد نوری (آبان)
آخرین اشعار ناب جواد نوری (آبان)
|
بیا که مرغ دلم، در هوای پرواز است
اگر که مرغ دلت، با دلم هم آواز است
سکوت مبهم شب را، بیا که درشکنیم
که پشت پرده این شب، هزار و یک راز است
من از غم فراق و تو از لحظه های دلتنگی
بگو که زینت شب، شوق قصه پرداز است
مگو که شب چو رود، قصه می رسد پایان
نوای مرغ سحر، خوش ترین سرآغاز است
اگر چه قصه عشق من و تو چون غزل است
ولی هوای دلم، با قصیده دمساز است
به روی طره «آبان»، به برف «دی» منگر
که زیر پرچم عشقت، چو کهنه سرباز است
جواد نوری(آبان)
بداهه
|
|
نقدها و نظرات
|
ظپاس جناب عزیزیان گرامی. حتما بزرگوار، وزن اضافه داره، اصلاحش میکنم. ممنون از بذل توجهتون | |
|
لطف دارید بزرگوار | |
|
درودها بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزل زیباییست
البته فرموده اید بداهه،منتها در بازنویسی مصرع پنجم را دریابید🙏