سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 27 خرداد 1403
  • روزجهاد كشاورزي (تشكيل جهادسازندگي به فرمان حضرت امام خميني -ره-)، 1358 هـ ش
10 ذو الحجة 1445
  • عيد سعيد قربان
Sunday 16 Jun 2024
    مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

    يکشنبه ۲۷ خرداد

    دست رحمت

    شعری از

    امیر اصغری

    از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ تير ۱۴۰۰ ۰۱:۵۴ شماره ثبت ۱۰۰۱۴۱
      بازدید : ۱۵۳   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر امیر اصغری

    "دست رحمت"
    خدایا بنازم به بزل و عطایت/کزین وصف خوشتر نباشد به غایت
    به نامت که دائم بخوانم به طاعت/ به نامت تو بخشنده ی بی نهایت
    خدایا جز از تو نیاید به هر کس/ببخشی و هرگز نگیری تو زآن پس
    چو کردی تو رحمت نیت انتظاری/از این حُسن نیکوتری نیست آری
    اگر بر دلی رفت و بخشید بَر کس/همه رحمت از توست آمد نه آنکس
    همه جان و مالی که در دست داریم/امانت ز دست سخای تو داریم
    چو دستی نباشد به بالای دستت/نوازشگری با  سرانگشت رحمت
    هم او را که بخشد، هم او را که گیرد/ بباید که بَر رحمت تو بگیرد
    خدایا بگیرد زِ دستت اگر کس/اگر کس تواند ببخشد شود کَس.
    امیراصغری
    19/11/99
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    سید هادی محمدی
    پنجشنبه ۳ تير ۱۴۰۰ ۲۲:۳۰
    درود بر شما
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۵ تير ۱۴۰۰ ۲۰:۵۱
    درود بزرگوار
    به شعر ناب خوش آمدید
    سروده های زیبایی را هدیه آوردید
    موفق باشید خندانک
    بهنود کیمیائی
    پنجشنبه ۳ تير ۱۴۰۰ ۰۷:۳۰
    هزاران
    درود




    ⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
    مجتبی شهنی
    جمعه ۴ تير ۱۴۰۰ ۲۳:۵۱
    درود فراوان
    بسیار
    عالی
    بود خندانک
    مجتبی شهنی
    جمعه ۴ تير ۱۴۰۰ ۲۳:۵۲
    به شعر ناب خوش آمدید بزرگوار خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0