جمعه ۱۱ آبان
میوه ی ممنوعه شعری از علی قیصری
از دفتر عسل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۶:۵۳ شماره ثبت ۹۸۵۳۰
بازدید : ۱۴۱ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب علی قیصری
|
تا نام تو ای میوه ی ممنوعه به ﻟﺐ ﺭﻓﺖ
اندیشه ی نو بر تن ِ گل های طرب رفت
گنجشک ِ دلم در پی ِ خرمای ِ بمی بود
ازعشق لبت پرسه زنان سمت ﺭﻃﺐ ﺭﻓﺖ
در ﺗﺎﺏ ﻭ تبت بودم و گاهی ﻧﺸﻤﺮﺩﻡ
ﺑﺮ ﺳﺎﻋﺘﻢ ﺁﻥ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﻫﺎیی ﮐﻪ ﻋﻘﺐ ﺭﻓﺖ
یک پنجره بر خط افق جلوه نمودی
از شهر ِ فلاکت زده ﺗﺎﺭیکی ِ ﺷﺐ ﺭﻓﺖ
"استاد ِسخن" از غم ِ عشقت چه نویسد
وقتی تو ندانی که چه بر اهل ِﺍﺩﺏ ﺭﻓﺖ
مستانه بزن نعره که بر قلب ِ سیاهی
شمشیر ِ تکبُر شکن از فرط غضب رفت
بانو عسل از دوری تو سیل ِ سرشکم
از چشم دلم آمد و از گونه به لب ﺭﻓﺖ
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس از حضور حضرتعالی شاد باشید و برقرار | |
|
درود و سپاس از حضور حضرتعالی و حسن نظرتان | |
|
درود و سپاس از حضور سبز و همراهیتون شاد باشید و برقرار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
افراغ اندیشه را پاس بداریم
بداهه ای کوتاه :
"مار پیچی طولانی است
زبان چسبناک
مار خوابیده
روی گنج های
آشکار و نهان
سرزمین من