جمعه ۱۱ آبان
خنده هایت شعری از علی قیصری
از دفتر عسل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ شماره ثبت ۹۶۲۷۴
بازدید : ۲۷۰ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب علی قیصری
|
ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﯾﺖ ﮐﻤﺘﺮ ﺍﺯ ﮔﯿﺮﺍﯾﯽِ ﻣﺸﺮﻭﺏ ﻧﯿﺴﺖ
ساغرم راپرکن ای ساقی ﮐﻪ ﺣﺎﻟﻢ ﺧﻮﺏ ﻧﯿﺴﺖ
ﺑﯽ ﺗﻮ ﺩﺭ ﺩﻫﻠﯿﺰ ﻗﻠﺒﻢ ﺟﺎﺭ ﻭ ﺟﻨﺠﺎﻟﯽ ﺑﭙﺎﺳﺖ
ﺩﺭ ﺩﺭﻭﻥ ﻫﯿﭻ ﺷﻬﺮﯼ ﺍین قَدﺭ ﺁﺷﻮﺏ ﻧﯿﺴﺖ
ﻓــﺮﺵ ﺍﯾـﻮﺍﻥ ﺗـﻮ ﺭﺍ ﺑـﺎ ﺷﻌــﺮ ِ ﺧـﺎﻟﺺ ﺑﺎﻓﺘﻢ
ﺗﺎﺭ ﻭ ﭘﻮﺩ ﻭﺍﮊﻩ ﻫﺎ ﺍﺯ ﺟﻨﺲ ﻧﺎﻣﺮﻏﻮﺏ ﻧﯿﺴﺖ
ﻧـﺎﺷﮑﯿﺒﺎﺗـﺮ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻫﺴﺘﻢ ﮐــﻪ ﻓﮑـﺮﺵ ﺭﺍ ﮐﻨﯽ
آخـــر ﺍﯼ ﺁﺭﺍﻡ ﺟـــﺎﻧﻢ ﻃـﺎﻗــﺖ ﺍﯾـﻮﺏ ﻧﯿﺴﺖ
ﺁﺭﺯﻭﯼ ﻭﺻــﻞ ﺗــﻮ ﺑﯿﮕﺎﻧﻪ ﺍﻡ ﮐــﺮﺩ ﺍﺯ ﺑـﻬﺸﺖ
ﺟﺎﯾﮕﺎﻩ ﺑﻬﺘﺮﯼ ﺟــﺰ ﺧـﺎﻧﻪ ﯼ ﻣﺤﺒـﻮﺏ ﻧﯿﺴﺖ
ﺭﺷﺘــﻪ ﯼ ﺍﻓﮑـﺎﺭﻡ ﺍﺯ ﻋﺸﻖ ﺗـﻮ ﻣﯽ ﺭﯾـﺰﺩ ﺑﻬﻢ
ﺗﺎﺯگیها ﻭﺯﻥ ﺷﻌﺮﻡ ﺭﻭﯼ ﯾﮏ ﺍﺳﻠﻮﺏ ﻧﯿﺴﺖ
رو براهم کـن عسل بانو کـه روز رفتن است
وقـتِ پیـری انتهـای ﺯﻧـﺪﮔﯽ ﻣﻄﻠـﻮﺏ ﻧﯿﺴﺖ
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس از حضور حضرتعالی | |
|
درود و مهر زیبایی در نگاه شماست سپاسگزارم | |
|
درود و سپاس از حضور سبزتان | |
|
درود و سپاس به مهر خواندید | |
|
درود شاعر گرانقدر سپاسگزارم | |
|
درود بانوی شاعر مهرتان مانا و لطفتان مستدام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیبا بود
پر احساس