جمعه ۱۱ آبان
شهره ی شعر غزل شعری از علی قیصری
از دفتر عسل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۷:۳۱ شماره ثبت ۹۵۹۵۵
بازدید : ۲۴۷ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب علی قیصری
|
شهـره ی شهـر ِ غــزل مشتاق پیوند توام
حلقه کمتر کن کمندت را که در بند ِ توام
نـم نـم ِ نـاب تبسم بس کـه ریــزد از لبت
بی خبر از دور گردون محــو لبخـند توام
هرزمان بادِصبا دستی به زلفت می کشد
در مسیر عطری از بویِ خوش آیند ِ توام
یک نفس ای نازنین از خـود ندارم اختیار
تا مـن ِ شوریـده دل در تـاب تــرفند توام
ازهمانروزی که در باغ وفا خـوردی قَسم
مفتخـر بـر پایه های عهـد و سوگند توام
گرچه دستی دارم ازالطاف حافظ درغزل
در هوای شعـر ِ شیـرین از لب ِ قــند توام
سال هـا بگذشته امّـا همچنان بانـو عسل
بیــن صبــر و نـا امیــــدی آرزومــند توام
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس از حضور حضرتعالی شاد باشید و برقرار | |
|
درود بانوی شاعر زیبایی در نگاه شماست سپاسگزارم | |
|
حضور حضرتعالی و حسن نظرتان را سپاس | |
|
عالی حضور حضرتعالی ست سپاسگزارم | |
|
درود بانوی شاعر زیبایی در نگاه و شعرهای ناب شماست درود و مهر | |
|
درود و سپاس مهرتان را شاد باشید و برقرار | |
|
درود و مهر نگاه زیبایتان را سپاس شاد باشید و برقرار | |
|
درود جناب رافعی حضور حضرتعالی را سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه و زیبا بود