جمعه ۱۱ آبان
سردار پر پر شده شعری از سجاد محمد شریفی
از دفتر کافه شعر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ ۰۳:۲۶ شماره ثبت ۹۴۰۳۲
بازدید : ۲۳۰ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر سجاد محمد شریفی
آخرین اشعار ناب سجاد محمد شریفی
|
بیامد آن روز تلخ و حزن ویرانه
شده است پرپر بال قاسم دردانه
ز فرط کوه غمی که فرو رسیدبه زمین
شده است بارانی چهره ها چه نالانه
آمده آن تن خسته به زخم و ویرانه
شده است عربا عربا آن تن دردانه
آمده سرداری پرشکوه همچون مهر
شده است سرور دل ها و فخر زمانه
به مناسبت سالگرد شهادت سردار بزرگ اسلام و ایران ((شهید حاج قاسم سلیمانی ))
|
نقدها و نظرات
|
ممنون آقای استکی بابت نظر گهربارتون
همچنین شهادت قاسم سلیمانی رو تسلیت میگم 🖤🖤 | |
|
ممنون آقای لاهیجی بابت نظر و بداهه زیباتون🖤🖤🖤 | |
|
سلام جناب شریفی بزرگوارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیبا بود
در وصف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
روحش شاد تر
راهش پر رهرو باد