سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 13 خرداد 1403
    26 ذو القعدة 1445
      Sunday 2 Jun 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        يکشنبه ۱۳ خرداد

        بد کردیم

        شعری از

        آرش مرادیفر

        از دفتر من و آینه نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ ۰۷:۴۲ شماره ثبت ۹۲۷۲
          بازدید : ۵۷۶   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر آرش مرادیفر

        تبر تا بن به بطن خود فرو کردیم
        حماقت پیشگی را بـاز رو کردیم
         
        ز سـرمستی نفهمیدیم و رقـصیدیم
        لجن بر جای می در این سبو کردیم
         
        چرا ما با خود آخر این چنین کردیم؟!
        جـــوابت را نمی خواهم ، بگو کردیم
         
        فـلاکت را نشانی در به در گشتیم
        چرا منزل به منزل جستـجو کردیم؟
         
        زمین با آسمان ها را یـکی کردیم
        و منزلــگاه خود را زیرو رو کردیم
         
        خود آشفتیم و خود کردیم و خود دیدیم
        به این آشــــــــفتگی ها نیز خو کردیم
         
        به واقـــع ای بـرادر ما بدی کردیم
        چه نادانسته بیعت با عـدو کردیم
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0