سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 27 خرداد 1403
  • روزجهاد كشاورزي (تشكيل جهادسازندگي به فرمان حضرت امام خميني -ره-)، 1358 هـ ش
10 ذو الحجة 1445
  • عيد سعيد قربان
Sunday 16 Jun 2024
    مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

    يکشنبه ۲۷ خرداد

    تقدیم به ....

    شعری از

    عیسی نصراللهی ( سپیدار )

    از دفتر نرگس نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ ۲۱:۱۷ شماره ثبت ۹۱۵۴۰
      بازدید : ۶۰۵   |    نظرات : ۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر عیسی نصراللهی ( سپیدار )

    ____________________________
     
    تو که بُردی زِ چشمانت،دلِ من را به آسانی
    به خوابم تو نمی آیی؟ در این آغازِ پایانی؟/
     
    در آن شهری که یادم نیست،و یا اصلا نمیدانم
    تو بودی ماهِ رخشانم، میانِ فصلِ بارانی /
     
    شبی را خواب میدیدَم،شبِ کوچِ پرستوها
    نمیدانم چه اَت نامم، تو ای ماهِ دبستانی /
     
    تو ای آلاله یِ زیبا، چرا در خود شدی تنها
    چرا امشب تو ای یلدا، گُریزانِ گریزانی ؟/
     
    بیا یکبارِ دیگر ما، زِ نو فردایِ هم باشیم
    خبر داری که قلبِ من ، شده برفِ زمستانی‌؟/
     
    خودت در نامه  گفتی که،بهارِ دیگر اینجایی
    ولی احساسِ من این است،که ای گُل تو پریشانی/
     
    تو موجِ خفته یِ ساحل،شبِ آرام و رویایی
    مَن و‌ یک دفترِ خالی، زِ فرداهایِ پنهانی  /
     
    بگو بانویِ خاطرها، بگو بر نیمکتِ تنها
    هَنوزَم بَهرِ آن بوسه، شما آیا پشیمانی ؟/
     
    تو اسمم را، تو یادم را، تو نام و سادگی ها را
    تو می دانی و می دانم، زِ عکسِ کهنه ام خوانی/
     
    شب و روزَم شده رؤیا،کنارِ قابِ لبخندَت
    بگو سارایِ زیبایَم، تو اسمم را نمی دانی ؟/
     
    ____________________________
     
    شعر_عیسی نصراللهی
    ۱۷
    اشتراک گذاری این شعر

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0