سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 21 ارديبهشت 1403
    3 ذو القعدة 1445
      Friday 10 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۲۱ ارديبهشت

        مروری بر گذشته های قلمم (1)

        شعری از

        بهونه راد

        از دفتر پاییزانه نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۱ ۱۸:۱۷ شماره ثبت ۹۰۹۸
          بازدید : ۸۰۹   |    نظرات : ۳۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر بهونه راد

         

        به عصب رسیده است

        دیوانه ام کرده

        باید کشیده شود

        نازی که به آغوش تو نزدیک است .

         

        BAHO0ONEH

         

        2

         

        سگ لرزه های زمین

        و سستی گاه و بیگاه زانوهایش ...

        از سایه ی ماه

        بر روی تن اش شروع شد .

         

        BAHO0ONEH

         

        3

         

        من فاصله ها را

        تو حاصل آن را ...

        دلواپس نباش !!!

        مزرعه بی حاصل را چه باک ..

        با خاطر جمع درو کن !

         

        BAHO0ONEH

         

        4

         

        چشمانم

        خود ارضاء شده اند

        به دل نگیر رفیق

        برق چشمانت

        خرابشان کرده !!!

         

        BAHO0ONEH

         

        5

         

        سرد سرد تنم

        گرم گرم ، آغوشت

        چه بهشتی شود این تن پوش ها ...

         

        BAHO0ONEH

         

        6

         

        دل شوره هایم

        شده اند گل شوره ایی

        حیف اشک هایی که هرز آب رفت !

         

        BAHO0ONEH

         

        7

         

        از چال کردن خاطره ها

        آرامش جوانه زد .

        چه ساده بود خوشبختی ...

         

        BAHO0ONEH

         

        8

         

        دست تکان دادی برای که ؟!

        بی تابی در من بود

        نه در قطاری که

        می رفت و می آمد !!!

         

        BAHO0ONEH

         

         

         

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0