جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر فاطمه مرادی(ساراآزاده)
آخرین اشعار ناب فاطمه مرادی(ساراآزاده)
|
من به انقلاب فاضلاب امیدوارم
قرار گذاشته ایم که امشب کلیه ام بمیرد
به مراسم اختتامیه ام خوش آمدید.
از ترس پوسیده شدنِ پاهایم
به خودم میلرزیدم
و همیشه از ترس شکستن، می شکستم
انگار توی تنم
دلخوشی هایم را جای اشتباهی جا داده اند.
چاقو توی دستم است و چقدرسرزنده ترشده.
انگارموفق شده ام که بمیرم
می خواهند مرا در زمین بکارند
آخردراین خاک،
خیارهم به عمل نمی آید ، چه برسد به من.
آنقدرخسته ام که توی جنازه ام خوابم می برد.
خدایااگرموریانه ها به خاطراتم هجوم بیاورند
بوسه های همسرم
خنده های پسرم را
از شکم کدامشان بیرون بکشم.
کاش میشدزمین را توی فاضلاب خالی کرد
دلم خوش نیست به درخت سبزی که تبر می زاید.
این خاک برای روییده شدن چقدرسفت شده
من به انقلاب فاضلاب امیدوارم.
دلنوشته:
ف.م《 سارا آزاده》
|
نقدها و نظرات
|
بزرگوارید جناب استکی قدردانم🙏🙏🙏 | |
|
مهربانوی نازنینم❤❤❤ بسیار لطف دارید که دلنوشته ایم را میخوانید. خوشحالم می کنید با چنین حضور ارزشمندی | |
|
عرض ادب جناب دزفولی گرانقدر به مهر خوانده اید و به لطف نظر داده اید قدردانم🙏🙏🙏 | |
|
درودها جناب زارع بزرگوار به مهر خوانده اید دلنوشته ای شاعرانه بود و کم قابل. لطفتون زیباست🙏🙏🙏 | |
|
ای جانم که جانانمی نفس ات باقی الهی رفیقم❤❤❤ | |
|
نگاهتون زیباست سپاسگزارم🙏 | |
|
عرض ادب و احترام بسیار ممنونم از اظهار لطف زیبای شما به بنده و همسرم.از عنایت و مهربانی شماست. در پناه خدا شاد بمانید🙏🙏🙏 | |
|
عالی؛حضور سبز شماست ممنونم🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.