جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
آخرین اشعار ناب شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
|
صدایت می دهد آرامش جان
همایون جان جان جان ایران
روانت پاک و اوایت بهشت است
سلامت باشی ای استاد و جانان
صدایت عشق را آغازگر شد
تویی آبادساز قلب ویران
نشانت بوی عشق و معرفت هست
تویی همزاد اوازی ز باران
از ان تحریرهای جان بیفزا
بری دل را به باغ و بر گلستان
به معنی هستی ان استاد اواز
یقینا دکتر آواز و درمان
صدایت مرهم دل های پرخون
تویی متروکه دل ها را چو عمران
بمان و تا ابد اوازخوان باش
صدایت دوست می دارم فراوان
برایت شعرگفتن مدح ها نیست
حقیقت هست و از اعماق این جان
برایت ارزومندم که هرجا
سلامت شاد باشی ای بهاران
تویی آرامش دلهای بی تاب
صدایت چون قراری بر پریشان
الا روح الغزل قطعا چنین هست
خوش آن نامش ، همایون شجریان
شاعر : شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بسیار ممنونم از لطف و مهرتان برقرار باشید | |
|
زیبا نگاه شماست ممنونم از لطف و محبتتان زنده باشید | |
|
درود گوارای روحتان زنده باشید | |
|
درود بسیار سپاسگزارم از لطف و مهرتان برقرار باشید | |
|
درود ممنونم از محبت و لطف شما شاد و برقرار باشید | |
|
بسیار سپاسگزارم از محبت و لطف شما زنده باشید | |
|
درود ممنونم گوارای روحتان زنده باشید | |
|
درود سپاسگزارم از لطف و مهرتان زنده باشید | |
|
درود بسیار سپاسگزارم از مهر و لطفتان برقرار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نقدیمی بسیار زیبایی است
مبارک صاحب اثر باشد
برای شفای عاجل استاد شجریان دعا میکنیم