جمعه ۱۱ آبان
بگو آمين ....... شعری از خزان بهار
از دفتر خزان نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۱ ۱۲:۳۱ شماره ثبت ۸۲۸۱
بازدید : ۹۴۳ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب خزان بهار
|
الهی درد عاشق های دنیا را دوا گردان ، بگو آمین
به روی عاشقان درهای رحمت را روا گردان ، بگو آمین
الهی خوبرویان را دلی زیبا و لایق ده
دل بی رحم را از روح معشوقان جدا گردان ، بگو آمین
الهی ساده لوحی را که با چشمی دلش لرزید
اگر یارش جفاکارست وصلش را جدا گردان ، بگو آمین
الهی مدعی های دروغ عشق را برکن
به جایش عاشق بی مال و زر را پر بها گردان ، بگو آمین
الهی روز خلقت دل اگر دادی به آدم ها
زمان جوشش احساس ، عقل از دل سوا گردان ، بگو آمین
الهی بیش ازینم نیست شوق روی مهرویان
مرا از قید مسخ یار بی سامان رها گردان ، بگو آمین.
متاسفانه سراينده اين دعاي زيبا ناشناسه اما هر جا هست دادار مهربان نگهبانش باد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.