سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 11 خرداد 1403
    24 ذو القعدة 1445
      Friday 31 May 2024
      • روز جهاني بدون دخانيات
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      جمعه ۱۱ خرداد

      هاشور ۰۳

      شعری از

      لیلا طیبی (رها)

      از دفتر هاشور نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ۰۶:۵۵ شماره ثبت ۸۲۵۴۸
        بازدید : ۵۰۲   |    نظرات : ۱۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      - و عشق:
       
      و عشق،
      زنی تنهاست در خانه،
      که نیمه اش تویی، 
      تو که هرگز نیستی وُ،
                  همیشه بامنی!

      #لیلا_طیبی (رها)
      #هاشور
      #هاشور_در_هاشور
      ۱۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ۱۱:۳۰
      بسیار زیبا و جالب بود خندانک خندانک
      ایمان اسماعیلی (راجی)
      پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ۱۹:۵۹
      درود گرامی
      مانا باشید به مهر
      علیرضا بنایی
      پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ۲۳:۵۰
      سلام و درود
      زیبا سروده اید خندانک
      زینب بویری (خزان)
      جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ۰۳:۰۸
      سلام مهربانو خندانک
      موفق باشید خندانک
      م فریاد(محمدرضا زارع)
      جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ۰۴:۱۳
      درود بر شما خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      شاد باشید خندانک
      محمد ترکمان(پژواره)
      جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ۱۹:۱۹
      ... و عشق،
      زنیست تنها در خانه،
      که نیمه اش تویی،
      تویی
      که هیچگاه نیستی وُ
      همیشه بامنی!

      درود بر شما
      خیلی خوب...

      سعید فلاحی
      شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ۰۶:۴۸
      خندانک
      خندانک
      خندانک
      سعید فلاحی
      شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ۰۶:۴۸
      احسنت بر شما
      خندانک
      سعید فلاحی
      شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ۰۶:۴۸
      خندانک
      خندانک
      خندانک
      مسیب عبدلپور
      شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ۰۷:۱۳
      خندانک
      خندانک
      خندانک
      مسیب عبدلپور
      شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ۰۷:۱۳
      احسنت لیلا بانو

      احسنت
      خندانک
      مسیب عبدلپور
      شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ۰۷:۱۴
      خندانک
      خندانک
      خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0