جمعه ۱۱ آبان
معنی ازدواج ووصال شعری از رحمان رامفر(مهدیار)
از دفتر عاشقانه نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ ۱۸:۰۸ شماره ثبت ۷۵۶۸۳
بازدید : ۵۵۳ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر رحمان رامفر(مهدیار)
آخرین اشعار ناب رحمان رامفر(مهدیار)
|
زمین محبت تو را شامل است
لباس دیانت ز تو کامل است
مرد بی تو کاندر جبهه باطل است
مرز خوشبختی با تو در ساحل است
گر کس بر خود ارزش قائل است
وز گذر بندگی خویش عاقل است
اصلا پول نیست سائل است
مگر نون نیست؟نازل است
مثال دیگری کند تجدید فراش
مداد نمی شود را دهید تراش
قبول سخت امرار معاش
ولی راحت بقرار یواش
دگر روزگر به طریق قناعت
کند محاسبه به طریق امانت
نیفتد در سیل پست و ریاست
بنده ار ذیل صحت و سلامت
کز نای نی بشنود صوت هدایت
بشناسد گذرگاه موت و مکنت
ز "مهدیار"شنو رو عقد متاهلی
ز "بنده" شنو نو عهد مفصلی
۹۸/۴/۲۸
رحمان رامفر
بااستناد به آیه۱۸۷بقره هن لباس لکم و انتم لباس لهن
زن و مرد همچون لباسی می مانند
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد ممنون که خواندید | |
|
تشکر بانو از لطف شما | |
|
سپاسگزارم از لطف و محبت شما | |
|
ممنون از لطف و محبت شما | |
|
سلام ممنون لطف دارید | |
|
پیروز باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موثر و زیبا بود