سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
  • لغو امتياز تنباكو به فتواي آيت الله ميرزا حسن شيرازي، 1270 هـ ش
6 ذو القعدة 1445
    Monday 13 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      دوشنبه ۲۴ ارديبهشت

      (( بهونه بي بهونه \\ 2 \\ ))

      شعری از

      بهونه راد

      از دفتر دلتنگي نوع شعر

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۱ ۲۳:۰۳ شماره ثبت ۷۵۲۸
        بازدید : ۸۷۵   |    نظرات : ۱۹

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر بهونه راد


       

      m...57

       

      ديروز

       

      دست به دست ،

      شانه به شانه ،

      با شب قدم مي زديم ماه را ...

      و سوال پي سوال

      روشن ميكرد مسير رفتمان را...

      شب آرام در چشمانم رنگ مي باخت

      و

      ماه ، پر بهانه در دل آسمان درنگ ...

      بعد آني ،

      بي خرده آسمان ،

       

      ماه را نشان كرد

      براي شب هايش ...

      ستاره ها بهت زده

      چشمك زنان ، به پاي كوبي ،

      و من،

      من باران را مي گريستم ..جاي آسمان....

       

      B A H O 0 N E H

       

      m...58


      پنجره ها خسته ،

      ازچشم انتظاري دستانم

      و

      دو دو نگاهم ،،

      اگر نمی آیی ،

      پنجره ها را خواب كنم ... خودم هيچ !!

       

      B A H O 0 N E H

       

      درد نوشت :

       

      گاه ، سقف چشمانم كه چكه مي كند ،

      كاسه دستانم

      تا بند آمدنشان

      با من هم پياله مي شوند !

      بيچاره دستانم ...

      من از تو خالي مي شوم ،

      دستانم از تو پر،

      بيچاره تر دلم ، به جنون نزديك تر مي شود از " بود نبودنت "

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0