جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
آخرین اشعار ناب شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
|
هم معشوقه هست و هم عاشق ، وقتی که تمام مشکلات بر او می تازند با صبوری و تعقل مشکلاتش را حل می کند از ریشه ی حوا ، ستونهای دنیا ، مقاوم در هرجا ، لجباز 😄 ، تو دل برو 😘 ، نفس 💋 ، مغرور ☺️ ، پر شیطنت 😜 ، خوش صدا تر از صدای یک مرد و پسر 😎 ، عاشق چیزای متفاوت 😍 ، سختگیر 😬 ، بی باک 😌 ، مهربون 😇 ، عاشق رنگای قشنگ 😻 و کلا یه کوه نمک و احساس
دخملا ، ناناژا ، عزیزای دل روزتون مبارک 🌹🌹
لبخند خدا دختر ، از جنس وفا دختر
معشوق پدرجانش لبخند خدا دختر
🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹
معشوقه و احساسی زیبا چو گلی باشد
دلداده و لب میگون خوش قلب و صدا دختر
🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹
گر آدم او باشی حوای تو می گردد
قدرش که بدانستی درمان و دوا دختر
🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹
رخساره ی او بنگر چون مهر و مهت باشد
بامزه و شیرین است از کوه صفا دختر
🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹
از جنس بهار است او همچون گل نیلوفر
هم مادر و هم دلبر والا به بها دختر
🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹
این روز مبارک پی ، نامیده به او باشد
خوشحالی و شادی کن ای شور نوا دختر
🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹
این روز همایون را بر دخمل هر خانه
تبریک خوشی گویم بر دّر و طلا دختر
🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹
✍ #روح_الغزل
#شکیبا_درخشانی
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم استاد عزیز همچنین برای شما آرزوی سلامتی شادی دارم پاینده باشید | |
|
درودها بسیار سپاسگزارم از محبتتان پاینده باشید و شاد و سلامت | |
|
درودها گوارای جان شما نظرلطف شماست بزرگوارید سلامت و برقرار باشید | |
|
درودها سپاسگزارم از نظرلطف و محبت شما پاینده باشید و شاد و سلامت | |
|
درود بر شما بانوی گرامی از لطف و محبت شما بی نهایت سپاسگزارم ماندگار به عشق باشید و شاد و سلامت | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
برایت آرزوی سعادت و سلامت میکنم