جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
آخرین اشعار ناب شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
|
🌹🌹 خدای قلب 🌹🌹
ای که زبان حال من از دل من بخوانده ای
ای که در این خیال من تک تو فقط بمانده ای
🌹
شعر من از دلم شده تا ز تو گویم این غزل
بر همه عاشقانه ها شعر مرا رسانده ای
🌹
چون شدم عاشقت چنین از همه دل بریده ام
وه که چه خوش خصال خود بر دل من نشانده ای
🌹
عکس تو سایه ام شود سایه من بگشته ای
بر دل زار و عاشقم سایه بگسترانده ای
🌹
فکر مرا بخوانده ای از دل بیقرار من
چون تو شدی قرار من ترس دلم تو رانده ای
🌹
من به همین دقیقه ها در خود جنتم گلم
جنت من تو بوده ای دوز خ من رهانده ای
🌹
من به تو مبتلا شدم تا تو شوی دوای من
درد و دوای من تویی قلب مرا ستانده ای
🌹
من به تو سجده می کنم چون تو خدای قلبمی
غیر خودت درون من از دل من تکانده ای
🌹
کفر من ار همین بُوَد بوسه به کفر خود زنم
مجرم عشق قلبی ام بر دلم این خورانده ای
🌹
مرغ سحر ، روح غزل کافر عشق او شدم
ای تو دلیل عشق من از دل من چه خوانده ای
🌹
#روح_الغزل
شکیبا درخشانی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود کبری بانوی عزیز و مهربان صمیمانه یک دنیا ممنونم از مهر و لطف همیشگیتون از نگاه زیباتون متشکرم زیبا خوندین گوارای وجودتون ایامتون به کام | |
|
درود استاد انصاری محترم صمیمانه سپاسگزارم از لطف و محبت شما زیبا خواندید گوارایتان ایامتان به کام | |
|
درود جناب شیاسی گرامی صمیمانه متشکرم از نگاه زییا و مهر و لطف شما گوارایتان ایامتان به کام | |
|
درود جناب طهماسبی محترم صمیمانه ممنونم از مهر و لطف شما بزرگوار زیبا خواندید گوارایتان ایامتان به کام | |
|
درود جناب آدینه ی گرامی و بزرگوار نظرلطف شماست بزرگوار . آنانکه تفکری عمیق و زیبا دارند با نگاهی زیبا در شعر می نگرند صمیمانه سپاسگزارم از نظرلطف و توجه و مهر شما زیبا خواندید گوارایتان ایامتان به کام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مثل همیشه
زیبا وقشنگ سروده اید
موفق باشید