جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
آخرین اشعار ناب شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
|
❤️❤️تو همچون من . من همچون تو❤️❤️
ترا در خود نمی یابم که خود همچون منی در دل
به پیشم سینه ای داری که باشد بر غمم قاتل
❤️♥️💋❣
مرا از فکر شیرینت چه شیرین فکرتی باشد
که فکرت می کند خوبم تویی از عشق من حاصل
❤️♥️💋❣
من از غربت نمی آیم من از عزلت به پیش آیم
به خلوت پیش من هستی ولی باطل ولی باطل
❤️♥️💋❣
به رویا من در آغوشت چه آرامم ز طوفانها
تو می خوانی مرا در خود سعادت می شود نازل
❤️♥️💋❣
مرا جز فکر و افکارت نباشد فکر و افکاری
که من دیوانه تر گشتم ز عشقت جاهلم جاهل
❤️♥️💋❣
چو در آئینه خود بینم ترا در خود ز خود بینم
به رخسارم تو می بینم تو بر من گشته ای قابل
❤️♥️💋❣
به لبهایم کنم حسی که می بوسی لبانم را
به آغوشت مرا گیری کنم عشقت به دل حامل
❤️♥️💋❣
ترا در سینه بفشارم به آن حدی که درد آید
که دردت مرهمم باشد به غیرت مرهمان زایل
❤️♥️💋❣
به دستم دست خود دادی به قلبم قلب خود دادی
به قلبت قلب خود دادم که هستی علت از فاعل
❤️♥️💋❣
برایت من غزل گفتم تو خوش خواندی غزلهایم
صدایت بهتر از بلبل تو بر خوانندگی نائل
❤️♥️💋❣
سخن هایت چو شیرینی به دل بنشسته شیرینم
دل از روح الغزل بردی تویی بر عاشقی عامل
❤️♥️💋❣
#روح_الغزل
شکیبا درخشانی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد استکی گرامی ممنونم از حضور دلگرم کننده تان و مهر و توجه شما بزرگوار زیبا خواندید نوش روانتان ایام به کام | |
|
درودها بر کبری بانوی عزیز ممنونم از مهر و توجه و لطفتان بانوی شاعر زیبا خواندید نوش روانتان ایام به کام مهربانو | |
|
درود بر شما جناب طهماسبی عزیز صمیمانه از مهر و توجه و لطف شما ممنونم زیبا خواندید نوش روانتان ایام به کام | |
|
سلام به سمانه جوون خودم مرسیی آجی شاعرم گوارای وجودت همیشه موفق و پیروز باشی گلم | |
|
درودهای بیکران بر شما دوست شاعر گرامی صمیمانه ممنون و سپاسگزارم از لطف و مهر و توجه شما زیبا خواندید بزرگوار نوش روانتان ایام به کام | |
|
درود جناب زارعی عزیز و گرامی صمیمانه متشکرم از نظرلطف و توجه و مهر شما زیبا خواندید نوش روانتان ایامتان به کام | |
|
درود ها جناب تنهایی عزیز صمیمانه سپاسگزارم از مهر و نظرلطف شما شاعر گرامی زیبا خواندید گوارایتان ایام به کام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود