جمعه ۱۱ آبان
گله(گلایه) لری شعری از رسول قائمی
از دفتر عاشقانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ ۲۲:۱۵ شماره ثبت ۶۷۵۲۸
بازدید : ۶۱۵ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب رسول قائمی
|
#گِلِه
عَزیز باز گِلِهِ کِردِهِ دُوَر باز گِلِهِ کِردِهِ
به قُربونِ عَزیزِت گُلُوم باز بونِه کِردِه
به جومِه ای تازِه کِردَت نَیِه نِمایِش
مو تونِه مِثل خُدا دُوَر کِردُوم سِتایِش
تواَی جونُوم شِیرینوم بِیِهِ تُو دِل نَداری
اِینقَد اِشوُه نازه گُلُوم سی مو اِیاری
پَسینی کِه اِیبو خُدا دونه چِه جُورم
تَشی بِهِسِهِ وَجونُم بِه سوفالِ کِلورُم
بِگو وَتَیت بِشینُم گُلُم سیم جورنِیابو
دونم کِه قِسمَتت نی گُلُم بی زور نِیابو
سَرسِینَم نَهایِه عَزیز اُو مِیَلِ زالِت
بَیو دَردُم دوا کُن عَزیزهَرطور ومِیلِت
#رسول_قائمی
|
نقدها و نظرات
|
ممنون استادگرانقدرهمچنین 🌷🌷🌷💚 | |
|
ممنون متشکر استادارزشمندوگرامی 🌷🌷💚💚💚 | |
|
مو بچه بیراحمدم تفنگ من مشتم ای دنیا هیچم نکه دوریت زه کشتم درود صدهزاردرودبرشما بزرگوار اهل شعروادب 🌷🌷🌷🌷💚💚 | |
|
ممننون ومرسی ازلطف شما🌷🌷💚 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
خوش آمدیدبه جمع ما