جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
آخرین اشعار ناب شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
|
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🥀چرا رفتی🥀
تمامش کن تمامش کن دلت سویم نمی آید
رهایم کردی و ماندم از این بدتر چه می باید
🥀
نباشم دلخور از کارم که عشقم نیست نا ثابت
جفا می کن جفا می کن که بد بر دل نمی پاید
🥀
سرآخر می شوم خوشرو . به خوشبختی دهم خنده
که این باشد سرانجامم که عشق من نفرساید
🥀
به عشقم زنده ام هر آن جوانم تا ابد با عشق
تو بد می کن تو بد می کن که غیر از این نفرماید
🥀
تمامش کرده ای جانا ولی من خاصه می مانم
بگو گیجم بگو پستم که گوشم بد نَپَذراید
🥀
شبی دیوان حافظ را تفال کردمش بر تو
بگفتش خواجه حافظ جان که فالت خوش نمی راید
🥀
بگفتم عیب حافظ نیست بگفتش اصل فالم را
خیالم شد ز تو محزون که حالت خوش نمی زاید
🥀
پس از چندین شکیبایی بدیدم ناخوشی جانا
پرستارت شدم جانا ببین عشقم چه پیراید
🥀
زدودم آن مرض از تو ببوسیدم لبانت را
بدیدم بی هش افتادی تو را بدها نگرماید
🥀
پس از ساعات بسیاری به هوش آمد نگار من
مرا دیدی ببوسیدی بگفتم بد که می ناید
🥀
بگفتی من خجل وارم پذیر این پوزش من را
بگفتم عاشقم باش و نگو هی بد شود شاید
🥀
بگفتی چشم جانانم فقط من را ببخش ای جان
بگفتم کرده ام نسیان که این عشقم بیافزاید
🥀
در آن ساعات پایانی مرا گفتی شدم عاشق
بگفتم با خودم یا حق ز عشقش ناله نَگراید
🥀
زدی لبخند کوتاهی بکردی دست من را ول
چرا رفتی چرا رفتی ببین گاوم چه می زاید
🥀
ز روز رفتنت من هم ، شدم روح الغزل جانا
ندیدی آن غزل ها را که غم دل را چه می ساید
🥀
#روح_الغزل
شکیبا درخشانی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام به سمانه جوونم مرسی خانومی لطف داری عزیزم گوارات باشه ایامت به کام | |
|
درود بر رعنا بانوی نازنین سپاسگزارم از مهر و توجهت مهربانو جانم زیبا خواندی گوارایت ایام به کام | |
|
درود جناب طهماسبی سپاسگزارم زیبا خواندید گوارایتان ایام به کام | |
|
درودها بر شما باد جناب احمدی گرامی شرمنده می فرمایید لطف دارید سپاسگزارم زیبا خواندید گوارایتان ایام به کام | |
|
درودها جناب زارعی سپاسگزارم زیبا خواندید گوارایتان ایام به کام | |
|
چوخ ساغولون جناب تنهایی تشکورلر گوزل باخیشیزدان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آفرين
پويا باشي نوجوان دوس داشتني