جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
آخرین اشعار ناب شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
|
🍃دروغ 🍃
آشنا می خواندمت ای آشنا پاسخ بده
مانده ام بی یار خود ای بی وفا پاسخ بده
🥀
بی وفایی عاقبت زشت و کریهت می کند
لا اقل یک روز عمرت بی جفا پاسخ بده
🥀
آن شب تلخی که گفتی ترک من کن ای شکیب
گفتمت باشد عزیزم بی خدا پاسخ بده
🥀
لحظه ای بر گشتی و گفتی غلط کردم نرو
زل زدم در چشم تو گفتم نیا پاسخ بده
🥀
خواندی آوازی به بهرم گفتی ای دلبر بیا
گفتمت دیگر نیایم پس بیا پاسخ بده
🥀
گفتمت این بی وفایی های قبلت پس چه بود
گفته ای بودش خطا پس از خطا پاسخ بده
🥀
گفتی ای جانم چه گویم عاشقم من جاهلم
گفتمت بیچاره جان از افترا پاسخ بده
🥀
آن قَدر گفتی غلط کردم که کردم باورت
عاقبت دادی فریبم از ریا پاسخ بده
🥀
سیلی محکم زدی در گوش من گفتی خموش
خون چکید از بینی ام از این جفا پاسخ بده
🥀
عاقبت روح الغزل مردش ز اذیت های تو
ای فریب پر فریبان از فنا پاسخ بده
🥀
#روح_الغزل
شکیبا درخشانی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بانو عجم گرامی سپاسگزارم زیبا خواندید گوارایتان ایام به کام | |
|
درود استاد استکی گرامی سپاسگزارم زیبا خواندید گوارایتان ایام به کام | |
|
سلام سمانه جان زیبا خوندی عزیزم گوارایت ایام به کام | |
|
درود جناب عوض پور سپاسگزارم زیبا خواندید گوارایتان ایام به کام | |
|
درود جناب زحمتی عزیز سپاسگزارم زیبا خواندید گوارایتان یاشا قردش ساغ قال سلامت یاشا | |
|
درود جناب طهماسبی سپاسگزارم ایام به کام | |
|
درود جناب نوری گرامی سپاسگزارم زیبا خواندید گوارایتان ایام به کام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیباقلم زدید