جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
آخرین اشعار ناب شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
|
نرو بانو .............♥️♥️
مرا گفتی نرو بانو دلم لرزید و اِستادم
نرفتم از کنار تو شدم شیرین فرهادم
💋😊
مرا گفتی نرو بی من به جایی غیر قلب من
نرفتم جای بیگانه به دور از تو چو فریادم
😍♥️
مرا بانو صدا کردی به عشوه غمزه تَر کردم
شدم بانوی دلدارت فقط دل را به تو دادم
💋😊
به قلبم یک نظر کردی بگفتی وه چه صاف است این
زدم سیلی بگفتم هان مکن قصد بد از یادم
😍♥️
بکردی گریه و گفتی تورا کی بد نظر کردم
شدم شرمنده از کارم که کارم داده بر بادم
💋😊
ببخشیدی مرا گفتی من از جانان نمی رنجم
زدم لبخند کوتاهی که از بار غم آزادم
😍♥️
چو دارم پیش خود تو را چه خواهم از خدای خود
تو بر من صد جهان هستی من از بهر تو دلشادم
😊💋
کنارت خفته بودم من کنارت هر دقیقه من
کنارت تا ابد هستم بدان من با تو آبادم
😍♥️
به وقتیکه مرا گیری تو بین آن دو بازویت
شوم دیوانه و لیلا من از بوسه چو مردادم
😊💋
به قدری کردمت بوسه که رویت دائما سرخ است
ز آثار رژم مانده به رویت بوسه ی شادم
😍♥️
مرا گفتی بشو جانان شدم لیلا و جانانت
تورا گفتم چو مجنونی من از عشقت همین زادم
😊💋
مرا گفتی که من روحم فقط روح الغزل خواهد
بخندیدم وَ من ماندم و تا آخر چنین رادم
😍♥️
#روح_الغزل
شکیبا درخشانی
🚨واژه ی ((استادم))به معنای ایستادم می باشد با ((استاد))اشتباه نگیرید
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها استاد استکی گرامی بی اندازه از نظر لطف و توجه شما سپاسگزارم گوارایتان زیبا خواندید ایام به کام | |
|
درود جناب میری از نظر لطف و توجه شما بی اندازه سپاسمندم ایام به کام | |
|
درود نیره بانوی نازنین ممنونم مهربانوی عزیز لطف دارید و بی اندازه سپاستان می گویم ایامتان به کام گلبانو | |
|
درود جناب سلیمی بی اندازه ممنونم از نظر لطف و توجه شما زیبا خواندید بزرگوار گوارای وجودتان ایام به کام | |
|
درود شاعر گرامی از اظهار نظر و لطف شما بی اندازه ممنونم گوارایتان زیبا خواندید ایام به کام | |
|
سلاملار جناب نیکوفر ساغولاسیز لطفوز وار گوزل باخیشیز وار چوخ ممنون و منت دارام ساغ قالین سلامت یاشایین | |
|
درود جناب صفایی بی اندازه از نظر لطف و توجه شما سپاسگزارم زیبا خواندید گوارای وجود پر طراوتتان ایام به کام | |
|
درود جناب رمضانی بسیار از نظر و توجه شما سپاسمندم حتما سعی خواهم کرد البته من همیشه شعرهای شاعران معاصر رو می خونم و در چند بیت اگه ملاحظه کرده باشید تاثیر رو گرفتم امیدوارم باز هم باعث الهام بخشی خوبی بشه ایام به کام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسيار زيبا و دلنشين بود