جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
آخرین اشعار ناب شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
|
🌫🌫🌫دلم می گیرد🌫🌫🌫
دلم می گیرد و گاهی هوای تو، به سر دارم
چه دلتنگم نمی دانی که شعر دل به بر دارم
🌫
نگویم نشنوم چیزی به جز تو من نخواهم چیز
فقط می خواهمت بی حد نگو از این خبر دارم
🌫
نشد یک لحظه همچون من شوی دلتنگ یک فردی
که می سوزد تن و روحم ولی بازم نظر دارم
🌫
چنان مشتاقم و عاشق سراسیمه گرفتم من
شدم بیمار و دیوانه همین را من ثمر دارم
🌫
نگفتی چونی و خوبی نگفتم از دلم چیزی
ندیدی گریه هایم را که بر غمها سفر دارم
🌫
چه شبها گریه ها کردم نخوابیدم در آن شبها
نداد این گریه یک فرصت که بر جانش تبر دارم
🌫
چو دیدم من تورا آن شب بدیدم حوری جنت
تو مه بودی به تاریکی نگفتی من خطر دارم
🌫
نباید می شدی نزدیک مرا دیوانه تر کردی
پرید از کله ام عقلم که سودایی بتر دارم
🌫
چو خفتم روی قلب تو نشستم در دل و جانت
کجا رفتی عزیز من که بر تو من اثر دارم
🌫
غم هجران مرا کرده اسیر و غرق مجنونی
خمارم من خمارم من که بر دلها گذر دارم
🌫
ندیدم صبح و نورانی ندیدم من وصالم را
چه محزونم چه تاریکم که در قلبم شرر دارم
🌫
به دل روح الغزل دارم ولی غمها چه بسیارند
بتاب ای روح اشعارم که در سینه قمر دارم
🌫
#روح_الغزل
شکیبا درخشانی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد استکی عزیز از اظهار نظر و لطف و توجه شما نهایت سپاس را دارم گوارایتان زیبا خواندید ایام به کام | |
|
درود جناب حیدری از اظهار نظر و لطف و توجه شما کمال تشکر را دارم گوارایتان زیبا خواندید ایام به کام | |
|
درود استاد انصاری از توجه شما نهایت سپاس را دارم ایام به کام | |
|
درود جناب نیکوفر بی نهایت از لطف و توجه شما سپاسمندم نوش اولسون گوزل اوخودوز یاشیاسیز رحیم آقا ایام به کام | |
|
درود جناب معصومی بی نهایت سپاس از توجهتان ایام به کام | |
|
درود جناب مودب از اظهار نظر و لطف و توجه شما نهایت سپاس را دارم زیبا خواندید گوارای وجودتان ایام به کام | |
|
سلام سمانه جان از اظهار نظر و لطفت بی اندازه ممنونم گوارایت زیبا خواندی خواهر گلم ایامت به کام | |
|
سپاس از توجه شما شاعر گرامی ایام به کام | |
|
زیبا خواندید بزرگوار گوارایتان ایام به کام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و دلنشین بود