شکر خدا
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
شکر خدا که نام شما در اذان ماست
شکر خدا که بوسه به در گاهتان دعاست
شکر خدا که پیرو آ ئین احمدیم
زیر لوای احمد و در دین سرمدیم
شکر خدا کتاب تو قرآن اعظم است
لولاک لما خلقت الافلاک هر دم است
شکر خدا که دین پیمبر عجین ماست
اولاد آ ل پیمبر به عالم نگین ماست
دادگر
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
امشب به جهان نور خدا جلوه گر است
میلاد نبی خاتم ،آ ن دادگر است
امشب به لب ارض و سما شد صلوات
آ ن منجی عالم به جهان جلوه گر است
صلوات
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
بفرست تو بر ختم رسالت صلوات
بر احمد و محمود محمد صلوات
شد ماه ربیع و جلوه گر شد گل حق
بر عطر دل آ رای پیمبر صلوات
هلابیکم رسول
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
می رسد از عرش فریاد هلابیکم رسول
قدسیان و عرشیان گویند هلابیکم رسول
ما همه خدمتگزار و خادم آ ل رسول
آ منه زد بوسه و فرمود هلابیکم رسول
باب نجات
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
باز شد باب نجاتی بفرستید صلوات
سجده از شکر نمائید بفرستید صلوات
عطر این گل به گلستان جهان پیچیده
بر رخ و خلق و خوی پاک محمد صلوات
الهم صل علی محمد وآل محمد
ماجورباشید ان شاالله
زیبا قلم زدید