جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
بگذار تا بگرییم
مرثیه شهادت امام عسگری
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
.....................................
بگذار تا بگرییم،در ماتم تو آقا
مهدی عزا گرفته،بالا سر تو آقا
مسموم زهر کینه،گردیده ای تو مولا
زهر جفا چه کرده،بر پیکر تو آقا
در حجره بر سر تو،سینه زنان نشسته
خون گرید از جدایی،بالا سر تو آقا
چون آسمان بگرییم،در ماتم و عزایش
همراه ماه زهرا،نوحه سرایم آقا
بودی اسیر دشمن،زین حصر تا به آن حصر
زندان به تو چو خانه،در حصر بودی آقا
طفلت غمین و زار از،این ماتم پر از غم
بر سر زنان سر آید،فریاد های آقا
وقت نماز آخر،بر پیکرت حسن جان
مهدی رسید و به پا کرد،بر تو نماز آقا
ساقی ز غم گرفته،ماتم برای سوگت
بنما نظر تو بر من ،هر لحظه ای تو آقا
...............................................
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آیینی زیبا و شورانگیز
ایام تسلیت