جمعه ۱۱ آبان
ابلیسه ی خمار شعری از حامد بیدار کهنمویی
از دفتر معمولی نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ۰۲:۵۴ شماره ثبت ۵۸۰۶۰
بازدید : ۴۹۱ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر حامد بیدار کهنمویی
آخرین اشعار ناب حامد بیدار کهنمویی
|
ابلیسه ی خمار
دست از سرم بکش
مقلوبه ی قمار
دست از سرم بکش
زانو بزن بیا
اندر پناه من
تا مشترک شوی
اندر گناه من
خوابی میان خون
خوابی پر از امید
لبهای سرخ تو
هوش از سرم برید
کافی نمی شوی
اندر پیاله ام
بازآ و از هوس
پر کن خیالِ کم
راضی نمی شوم
از شرمِ کرده ها
از نازِ نرمه ها
از رازِ برده ها
بازآ سخن بگو
با من دقیق تر
خون من تو نیست
از هم رقیق تر...
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم استاد گرامی | |
|
خیلی هم عالی خانم بافقی | |
|
سلام متشکرم ، بزرگوارید | |
|
سپاسگزارم بانو ناصری عزیز | |
|
سلامت باشید استاد بزرگوار | |
|
درود برشا استاد وطن دوست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است