جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
سرود میلاد امام سجاد
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
سبک:ای گل ناز من
........................................
یا حسین علی،تهنیت،تهنیت(2)
........................................
شب میلاد کیست،جمله شادی به پاست
عرش و فرش و ملک،غرق عشق خداست
همه جا یک کلام،عشق و شادی به پاست
خانۂ حضرت،شاه عشق در نواست
................................
دل بهشتی شده،از گل یاد تو
چه صفایی بود،روز میلاد تو
حضرت فاطمه،شادمان با علیست
روی دست ابوالفضل،گل فاطمیست
...........................................
در مدینه شده،بیت مولا حسین
با قدوم شما،شادمان شد حسین
سید الساجدین،آمده یا حسین
عبد حق المبین،آمده یا حسین
.....................................
بهر دیدار تو،صف به صف از ملک
اومدن رو زمین،دسته دسته ملک
خیر مقدم می گن،به حسین علی
عابد و زاهد است،علیست یا علی
.......................................
شب میلادتان،شب دلدادگیست
پنج شعبان نگر،روز آزادگیست
عاشقان عاشقان،شب میلاد اوست
کربلا تا به شام،خجل از روی اوست
..........................................
اشگ شوق حسین،پر قنداقه ات
بوسه بر تو زند،مام فرزانه ات
ساقی از عشق تو،غرق شادی شده
عیدی از فاطمه،به چه زیبا شده
.............................................
یا حسین علی،تهنیت،تهنیت(2)
..............................................
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
احساس و عشق والای شمارا میستایم
مانا باشید