جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
سرود میلاد امام حسین
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
سبک:ساقیا ساقیا
.....................................
یا حسین حسین مولا(2)
.....................................
عاشقان دهید مژده ،مه نگار من آمد
فاتح همه دلها،بی قرار من آمد
نور حق شده اینک،منجلی که یار آمد
شهر و گشته نور باران،خسرو جهان آمد
(فاطمه-شادمان-دل ربای او آمد)2
...................................
عرشیان روان گشته،سوی او که یار آمد
سید شهیدان و،ماه دل ربا آمد
فطروس ملک اینک،دیده بر نگار آمد
تا شفیع او گردد،پیش آن نگار آمد
(شد شفیع-بهر او-بال وپر به کار آمد)2
.........................................
عالمی معطر شد،از گل کلام او
خانۂ علی غرق،شادی از جمال او
خاتم النبی گفته،وصف بی جمال او
شأن او بود مدح،پر لطف و صفای او
(حسین منی-انا-من حسینی)2
...................................
عیدی من و ما را،فاطمه بده جانا
شادمان بود الله،آمده گل طاها
مکه و مدینه را،کن نصیب ما مولا
کربلا،نجف بخشا،بهر دلبرت زهرا
(ساقی است-منتظر-بر عنایتت زهرا)2
....................................
(یا حسین حسین مولا)2
.........................................
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.