سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 27 خرداد 1403
  • روزجهاد كشاورزي (تشكيل جهادسازندگي به فرمان حضرت امام خميني -ره-)، 1358 هـ ش
10 ذو الحجة 1445
  • عيد سعيد قربان
Sunday 16 Jun 2024
    مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

    يکشنبه ۲۷ خرداد

    ببین حال مرا

    شعری از

    محمد رضا لطفعلی آینه (دل نواز)

    از دفتر دفتر رباعی نوع شعر

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ ۰۱:۰۴ شماره ثبت ۵۳۹۸
      بازدید : ۸۸۶   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر محمد رضا لطفعلی آینه (دل نواز)
    آخرین اشعار ناب محمد رضا لطفعلی آینه (دل نواز)

    خسته ام،بر پیکرم گردِ تنهایی نشسته تو هم ببین

    به انتظارِ روزِ مرگم همه نشسته اند تو هم بشین

    با رفتنش آسمان سیاه شد و به آتش کشیده شد

    من میرَوَم ، لاله ها رویَد بر مزارم تو هم بِچین

    حرفِ دل گفتن چه سود حال که من بیگانه ام

    غریب و تنها مانده ام ، کس نیامد در خانه ام

    غیر از او همه می دانند حال مرا تو هم بدان

    رنج و دردم را ببین و بگو به من که دیوانه ام

    آنکه درد کشیده در جمعِ رِندان خودِ تو هستی

    خالی شده از مهر و محبت ولی هنوز نشستی

    ببین عاشقِ دل شکسته هنوز بپایش نشسته

    کمک کن مرا گر هنوز چشم بروی من نبستی

    شمع عشق و یاد عزیزان بسلامت فقط همین

    تویی نگین بی مثال تا به قیامت فقط همین

    گوهرِ الماس خود به دست غیر مده هرگز

    از من بنام برادر بشنو این روایت فقط همین

    محمد رضا لطفعلی آینه (دل نواز)

    17/11/90 ساعت 2:30 بامداد

    این سروده را تقدیم می کنم به خواهر مهربان و دوست عزیزم

    خانم " نگین صالحی"و آرزو می کنم در تمامی مراحل زندگی

    خوشبخت و پیروز و با افتخار باشند .

    یا حق

    ۰
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0