جمعه ۱۱ آبان
ناز چشمای قشنگت شعری از سعید مطوری (مهرگان)
از دفتر ترانه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ ۱۳:۱۶ شماره ثبت ۵۱۸۹
بازدید : ۱۱۸۸ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر سعید مطوری (مهرگان)
آخرین اشعار ناب سعید مطوری (مهرگان)
|
دیگه اینجا نمی مونم
تا برات قصه بخونم
ناز چشمای قشنگت
رفتی و منم خزونم
تا سحر ستاره گریون
ماه شب دلش پریشون
میبره غصه ی شب رو
با دلی همیشه پرخون
عشق من قصه همینه
اشک شب روی زمینه
ماه ماتم با ستاره
غم و غصه رو میباره
اگه خواستی که بمونم
واست از شادی بخونم
قلبتو بده به دستم
تا ببینم که من هستم
من اگه بودم توی اون
شب میشم ستاره بارون
قلب مو با عشق ومستی
میدمت هر جا که هستی
سعید مطوری/مهرگان
از دفتر ترانه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.